nyabv

hejsan! en chans till!!!

Kategori: Allmänt

Finns det några läsare kvar?
 
jag skulle kunna försöka ge detta en sista chans. Jag har inte mycket ledig fritid men skulle kunna lägga den lilla tiden jag har att försöka koda ett spel.
men detta kräver att någon som är bra på pixelart kontaktar mig och är villig att hjälpa till med detta gratis. Det behöver inte vara många stadsdelar till att bröja med, men det krävs avatarer, kläder ,några stadsdelar, samt förhoppningsvis lite grafik till själva game engine'n. (m.m)
 
Viktigt!
Du kommer inte ha något med spelets utveckling att göra förutom designen. Du kommer inte att äga någonting som har med spelet att göra, dock så kan du om spelet blir klart och kommer online få gratis "premium" samt någon ikon som säger att du är grafiker eller liknande (m.m).  om spelet däremot blir populärt och går med en relativt stor vinst när servrar och diverse andra saker är avbetalda så kan jag ge dig en liten summa pengar för fortsatt utveckling av spelet. Det är även viktigt att du kan skapa vad jag än ber dig om och att du inte lägger ner det du gör,  för behöver jag en uppdatering så måste du finnas där och klara av det jag ebr dig om.
Det är viktigt att du förstår att du inte kommer äga någonting, och att det är jag som bestämmer över samtliga områden. (kan dock komma att ändras mycket långt fram) men självklart kan/ska vi ha en öppen dialog :)
 
Är du intresserad?
om ni vill ha mer information så skriv det i en kommentar så gör jag ett nytt inlägg.(om du är intresserad så kommer du att få mer information i vilket fall) Skriv i kommentarsfältet om du är intresserad, posta samtidigt ett exempel på hur tex en avatar skulle se ut framifrån. Fler exempel uppskattas. vill du inte visa det öppet be då om en mail så fixar jag det :)
 
frågor kan ställas i kommentarsfältet :)
 
var vänlig att sprid detta meddelande till så många ni kan och om du vet någon som är bra på pixelart som kan tänka sig hjälpa till så länka dem gärna till detta inlägg. 
 
OBS. Detta betyder INTE att spelet kommer bli av om jag får tag i någon "grafiker". Det betyder att jag ger det en sista chans.
 
(inlägget kan komma att ändras)
 
EDIT: Om en intresserad pixelart "grafiker" kontaktar oss snart så kan hemsidan börja programeras omgående!

KOMMENTARER:

  • Samsonov säger:
    2013-07-18 | 03:45:21

    Skulle gärna om jag kunde :(

  • Samuel säger:
    2013-07-27 | 14:20:39

    NI kan istället joina mitt projekt jag kommer i veckan lansera en beta för ett liknande spel som jag startade för 2 månader sen! :D

  • Anonym säger:
    2013-08-29 | 20:48:06

    Tjenare, jag är en relativt bra photoshoppare som har en del erfarenheter kring pixelarting. Känner dock att jag skulle vilja ha lite mer information kring det hela, om du nu fortfarande skulle vara intresserad. Släng iväg ett mail till mig om du fortfarande har planer på detta.

  • NyaBv säger:
    2013-08-31 | 17:18:28

    Jag behöver din mail "Anonym" :)

  • Anonym säger:
    2013-08-31 | 22:26:46

    Hej! Gud vad roligt att någon vill försöka göra ett blipville liknande spel! Älskade verkligen blipville och jag hoppas att du/ni får det att funka, vet att många skulle bli väldigt glada. Tyvärr vet jag ingen som är bra på pixelart men ska försöka sprida bloggen och förhoppningsvis hittar du någon. Ge inte upp!

  • Robin säger:
    2013-10-08 | 16:30:35

    Tjenare, jag kan pixelart, vi hörs! :) ( Har pix lat på BV egna saker och på Habbo. Ge mig din email så kontaktar jag dig.

  • RobinRobin säger:
    2013-10-08 | 16:35:25

    Email [email protected], kontakta mig, har pixlat sen jag började på BV/Habbo, är 15 år, och kan ''göra'' det här gratis, inga problem, har ändå inget att göra på fritiden :)

  • MarkusssAnonym säger:
    2014-01-22 | 11:13:20

    Halloue, jag är van vid pixelart, och älskar att rita/animera.
    Skulle gärna vara med och hjälpa till med konsten i spelet!
    Jag skulle kunna göra animerade karaktärer/byggnader.
    Men även "UI" Ifall det behövs.

    Svar: hej MarkusssAnonym.Kontakta oss på [email protected] om du fortfarande är intresserad :)
    nyabv.blogg.se

Kommentera inlägget här: